Ben de bu konu hakkında yazacaktım . ilk başta sağlık ocağının verdiği demir damlasını kullanmaya çalıştım bebeğim sevmedi hiç içmiyordu. Sonra 9. Ayda kan testi yaptırdık ve demir değerleri düşük çıkınca ocean damlaya başladık kilo başına 1 damla demişlerdi öyle de kullandım. Şu an 1 yaşında ve tekrar kan testi verdik yine düşük çıktı demiri. Doktorumuz ilaca başlattı bugün fertamir adı. Kullanan var mı acaba