10 aylığız 2 dişimiz çıktı. Her diş döneminde iştah kaybı ve kusma yaşıyoruz.
Şimdi yine aynısı oluyor.
Sadece kusma ne belirtisi olabilir başka ?
Ne ishal var ne öksürük ne ateş hiçbirşeyi yok.
İştahı kesiliyor ve kusuyor.
Acaba iştahı kesiliyor bende birşeyler zorla yedirmeye çalışıyorum ondan kusuyor olabilir mi ?
Fikirlerinize ihtiyacım var