Merhabalar 😇 Bebeğim kısa bir süre sonra ek gıdaya geçecek yoğurdu evde önceden yapmayı deneyeyim dedim . Fileden aldığım probiyotik toz mayayla yaptım üstünde 3 litre süte bir paket diyordu ancak 1 litre sütle yaptığım için mi böyle un tadı var acaba ? Aslında kıvamı tutmuş fakat tadı böyle hafiften unlu, süt tadı kalmış gibi . Fazla da yapmak istemedim genelde kendimiz çok tüketmiyoruz diye siz nasıl yapıyorsunuz 🥹