fatosbcr2 benim kızımın cildi atopik ilk doktora götürdüğmde doktor bunu önermişti ama ben mustela kullanıyordum.değişmedim.Daha sonra denemek için bundan aldım ama kızım kaşınmaktan duramaz oldu kötüleşti yani kullanamadık mustelaya geri döndüm.bioderma nın nemlendiricisini kullandık o iyi gelmişti ama.Şimdi sivenonun nemlendiricisini kullanıyoruz