minikannsi yaraliceylanim yok olmaz ya bizde altı aylık olucaz tadimdayiz daha çok iyi anlyrm seni hem balık iyi bı besin hemde herşeyden vermek istiyo insan ama zamanını bekleyelim 🙏🥹
yaraliceylanim minikannsi tabi ki öyle de ben yavaştan başladim çünkü neredeyse zaten 6 aylığız çokta istekli ama hani bazı besinleri mesela 7 8. Ayınj bekliyorö ama balık bişey yapar Mo bilemediö
aybarsmom34 Kızlar peki, balığı verdikten sonra emziriyor musunuz bebeğinizi ? Benim bebeğim 10 aylık ve ben balık vermeye çok korkuyorum. Allah korusun zehirlenir diye korkuyorum