gmzky Diş dolgum için anestezi aldım ve işlem yapıldı eve geldiğimde de bebeğim çok ağladığı için hemen meme vermek zorunda kaldım . Bir sakıncası olur mu acaba ? Diş işlemi yapanlar söyleyebilir mi ?