Canım doktor dediyse kullan her bebeğe her damla iyi gelmiyor bu damla bize iyi gelmedi bigaia kullanmıştım onda sıkıntı yaşamadık ama bu bizde huzursuzluk yaptı hiç yardımcı olmadı gaz olayına doktor aldırmıştı bigaia satışı durduğu için. Ama belki size iyi gelir.
6 damla çok bence günde 2 damla demişti bize satan eczane. Sabah aç karnına veriliyordu.