ipeksiiimom papatyakokulum_ iftira atmaya utanmıyor musunuz kuponu kullanmadım ayrıca bu kupon bir kere kullanılan bi kupon değil altına hanımefendi yazmış zaten sınırsız kod diye süresi bitince de kullanım hakkı doluyor
papatyakokulum_ ipeksiiimom ben oftıra atmadım lcden sureklı alıs verıs yaparım hak dolunca dolmuş der süresi bıtınce süre bıttı der sız kullanabılır miyim yazmışsınız o yüzden yazdım konusmanıza dıkkat edın
ipeksiiimom papatyakokulum_ “bana kupon verildi siz kullanmışsınız” yazmışsınız fakat ben veren kişiye sordum sınırsız kod dedi ayrıca kullanmadım bile bu durumda gelip bana sormadan yargıda bulunmuş oluyorsunuz bari yaptığınız yanlışı kabul edin