37nur Merhaba güzel anneler🌸 benim 4.5 aylık kızım var. Emziğe alıştıramadım bir türlü almadı hiç ve sallayarak uyutabiliyorum. Kendiliğinden uykuya nasıl alıstırdınız bu saatten sonra emziğe alıştırabilecegimide sanmiyorum sizce ne yapmalıyım
Melinda101019 37nur Bende sallıyorum ayağımda öyle uyuyor, valla benim çevremde 4 aylıkken emziğe alışan çok bebek var duyuyorum hep arkadaşlardan bizimkiside almadı hiç atıyor bir ton meme denedik yok en ucuzdan en pahalıya emesi yok istemiyor
Smyra58 37nur benim bebeğimde tutmadı kaç tane meme aldım hepsi kaldı öylece memede uyuyo benim kızım sallayarak filan uyumuyo emerek uyuyo yavrum 🥰
Deren_Hatun 37nur benim de bebeğim 4 ay 13 günlük emzik tutmadı meme de uyuyor. Ama bazen meme reddi oluyor eşim bebek arabasıyla evde tür atarak uyutuyor. 4. Ay biraz kötü geçiyor..
Yigitkomuz_ 37nur canım rutin belirle tam uyku eğitimi zamanı zaten uyku arkadaşı yap beşiğini sevdir oyuncaklar falan as başına gün içinde falan hep orda uyut ben 2 buçuk ay deli gibi salladım sonra sezen ketenci oy uyku eğitimini videosunu izledim youtube den tmm ya bıraktım sallamayı artık dedim 2 buçuk aylıktan beri bebeğim sallanmadan uyuyo 7 buçuk aylığız
Kahverengi4 37nur benim bebe 5+21 aylık dişleri kaşınıyor diye yeni aldı emzik. Ama ben gene de pek tasvip etmiyorum emziği. Bugün yatağımı özledim diye ağladım. Çünkü salonda ya kucağımda ya ayağımda uyuyor.. :) yalnız değilsin 😄
37nur Kahverengi4 kucakta yatmayı sevmiyor ama sallayım istiyor ben dislerinden huzursuz olduğunda su iciriyorum az bisey emzigi geceleri alsn istiyorm oyle gunduzleri almasada olur eeyi kurtaralım😂 sorma kanepe gacırdamaya başladı resmen aylardır yatagimda yatamıyorum bile 😂
Melinda101019 37nur Valla hep denemişler devamlı oyunla birşeyler tutturmuşlar benim kız sakız gibi çiğneyip atıyor