TwinsMom__ bende bir orduyla bakmıyorum hanım efendi 😂 13 ay 10 günlük ikizlerim eşim acalim ne olacak deyip isim varken 5 dk maç izledi diye TV yi bozdum 5 ay oldu hala yaptirtmiyorum kaldırdım, öyle sakin bebekler de değiller tüm gün biri kucağımda biri pacamda bu net tavrımın da faydası çok büyük şimdi en mükemmel sensin diye lincleyenler olacaktır ama eğer tv açmadim diye linç yiyeceksem de yiyeyim 11 aylıkken bebeklerimin 8-10 kelimesi vardı komut alıyorlardı topunu ver bezini getir diye baş etmeye çalışmak yerine verimli olmaya çalıştım ben sadece evet evim savaş alanı gibi oyun parkı gibi hatta evet mutfağım sadece akşamdan akşama temizleniyor tüm gün batıyor kirleniyor ama bebeklerim mutlu bende mutluyum böyle düşünmek gerekiyor, korkmayın yüksek ihtimal ekran maruziyetinden biraz zorlanacaksiniz gerçekten zor günler sizi bekliyor ama hallolacak inşallah