mnvr_3004 Prenses21 bizde de gaz çıkarmasına faydası oluyordu. Ama bebeğim çok fazla gazli olduğu için yine zorluyordu beni bebişim
Nkocak Ben kullandım bütün pahalı markalarının hepsini aldım ozaman bu 45 küsür paraydı almam ile oğlumun rahatlaması bir oldu
pasaveannesi Kizlar dun gazdan gozumuze uyku girmedi 18 gunluguz daha bu sabah eczanecim metsil onerdi oncelikle sabah oglen aksam 4 damla ver dedi