Tiroit Sakin kalabilmek için İlaç içsem ömür boyu içmem mi gerekiyor sakin olmak için yoksa bikaç ay içtikten sonra düzelir mi
babymamma Tiroit ilaçtan ziyade terapiyi tavsiye ederim ilaçları bıraktıktan sonra baskıladoığın şeyler daha yoğun çıkıyor duyguları daha ağır yaşıyorsun
alexab Tiroit ergenlikte kullandım tavsiye etmiyorum. Onun yerine magnezyum için ( gerekli kan tetkikinş yaptırıp dr danışarak ) sinir için daha çok etkili. Zaten doktor belki ilaç vermez size o değişiyor.
alexab Tiroit yo daha kötü olmadım aksine boş yere kullanmışım herşeyin kafamda bittiğini anladım. İlaç kullanırken aptal gibiydim.