Merhaba güzel anneler
Bebişlere probiyotik toz mayadan yoğurt yapan anneler bir kez mayaladıktan sonra ikinci de mesela yaptığınız yoğurdu mu maya olarak kullanıyorsunuz yoksa tekrar toz maya mı kullanıyorsunuz. Büyüyo marka mayanın arkasında ikinci de yoğurda karıştırarak mayayı kullanabilirsiniz diyor da kafam karıştı yani her defasında toz maya kullanmak mı doğru olan? Doktoruna bu konuyu danışan var mıdır nedir durumlar ?
( Şuan kaynatıyorum sütü toz maya 6 saatte aktifleşiyormuşta :(