benbiranneyim123 19 aylık bebeğim sebepsiz yere katıla katıla aglıyor kızlar sizdede varmı bu problem Allah aşkına söyleyin cinnet gecirecem doktor normal 2 yaş sendromu diyor 😣😣😣
simay32 benbiranneyim123 gece belli olmuyor saatleri ama kalkıp ağlıyor yarım saat sonra kendi kendine uyuyo