nazlimom_ Kreşten kaptı bugün doktora götürdük sprey vermedi karadut özü içireceğim o iyi gelir dedi bide alerji şurubu verdi kaşıntıları için , krem fln vermedi iltihap kapar dedi sizinkiler kaç günde geçti?
mami68 nazlimom_ beş günde falan azalmaya başlamıştı duş iyi geldi bize bazı hastalıklarda yaptırılmıyor ama bunda bilmiyorum yaptırılırmıydı açtinedw yaptırdım salyaları falan çoktu ve iyce kirlendiler iyi olmaz diye tuuttum soktum duşa o biraz iyi geldi boğaz acıları çoktu yavrularımın ağrı kesici ateş düşürücüyle hafifletmiştik biraz