Ladimaki hamile kaldığımda 49 kiloydum. Hamilelik boyunca 6,5 kilo aldım. 55,5 kilo ile doğum yaptım. Hastaneden çıktığımda 48 kiloydum. 40ım çıktığında 45 kiloydum. Bool bool yemek yedim canım istemese de yedim. Bende depresyona girmiştim. Aynaya bakmak istemiyordum. İştahım hiç yoktu ama sonra birden kilo almaya başladım. Yeme düzenim aynı olmasına rağmen kendiliğinden toparladı vücudum. Seni çok iyi anlıyorum. Geçecektir mutlaka 🙏🏻🙏🏻