Bebeğim 20 aylık, 1 yaşına kadar ekran göstermedim. İstahsizligindan beri ekran açıyorum öyle bir hal aldı ki ekransiz ağzını açmıyor sürekli çizgi film değiştiriyor, begenmiyor, dünyadan kopup dalıyor çocuk. Çizgi filmi begenmezse ya da kapatirsam yemeği ağzından çıkarıyor. Açmasam yemiyor açım diye ağlıyor. Delirmek üzereyim lütfen yardım edin