Tusa_ beyazlara ve renklilere ayrı kullanıyorum. Boykot ürün kullanmamaya dikkat ediyorum ama beyazlar için ariel kullanıyorum başka deterjanlar denedim beyazlarım grileşti. Birde abc nin siyahlar için olan deterjanını kullanıyorum perwolden bin kat daha iyi tavsiye ederim. Yumuşatıcı da bingo şakayık kullanıyorum o kadar kalıcı ki bütün ev kokuyor