esrabade Kızlar doğum yapmadan önce çok üşüyen biriydim 2,5 ay önce doğum yaptım menepozlu gibiyim hiç üşümüyorum aksine çok terliyorum mont giyemiyorum böyle olan varmı
betulggd esrabade emzirdiğiniz süre boyunca böyle olacak ama zamanla azalacak. Ben geçen kış tişört üzerine hırka ile gezmiştim dışarıda, evde ise askılı ve şort vardı üzerimi bile örtmezdim geceleri. Tamamen hormonal bir durum.
sina0581 esrabade Bende öyleyim kış gelsin diye dua ediyordum şimdi de kar yağsın diye dua ediyorum ☺️ doğru düzgün uzun kollu giymedim hep tişörtle geziyorum aşırı sıcak geliyor sürekli yelek giy sütünü üşütürsün diyorlar bir de ayakları sıcak tutmak gerekiyormuş
balyanakannesi_ 2 ay önce doğum yaptım tişört şortla geziyorum çorap vs asla giyemiyorum normal bence