Sık emzirme yapıyorum ama hala sütüm bebeğimi doyurmaya yetmiyor . Günde bir ya da iki kez formula vererek aç kalmasının engellemeye çalışıyorum ama mamayı tamamen kesmek istiyorum. Bol su içmeye çalışıyorum. Bulgur pilavı ,bestlak ve Galagtago Pro kullanıyorum . Günde 2-3 kez de süt sağarak göğsü boşaltmaya çalışıyorum . Tavsiyelerinize açığım .