kitapsever_ Bebeklerinizi kaç aylıkken sünnet ettiniz benimki 51 günlük bugün ne zmn yapsak iyi olur çok küçük yapmak istemiyorum ama büyürse daha çok acı çeker gibi düşünüyorum çok kararsızım
yagmuryigitalp kitapsever_ bence dönmeye başlamadan yaptırın ben daha yaptırmadım keşke yaptrsydm pişman yedim
Bebegim3535 kitapsever_ 27 günlükken ettirdik. Şuan 13 aylık hiç pişman olmadım. Tek dikkat etmeniz gereken bezden ayrılana kadar temizliğini iyi yapıp yapışmasını önlemek. Birde sünnet edecek olan doktorunun tavsiyelerini dinlemek
Boysmomy kitapsever_ ben tam 52 günlükken yaptırmıştım 😂 bi sorun olmadı bencede küçükken daha kolay ama Dr. Osman Gönlüal hoca en az 3 aylık olsun diyor videolarını izleyip araştırabilirsiniz
Esmabetul kitapsever_ 4 aylıkken yaptırdım Sonrasında dönmeye başladı tam zamınında yaptırmışız çokta çabuk toparladı Ama bebeğiniz daha çok küçük biraz daha bekleyin 3-4 ay gibi yaptırın
Bebegim3535 kitapsever_ bir haftayı bulmadı iyileşmesi. Kıpırdamadığı için çok rahattı. Belki sorun yada zorluk yaşayanlar olmuştur ama biz hiç yaşamadık çok şükür
pamukdp Biz şuan 4 ay 9 günlüğüz dün yaptırdık bencede küçükken yaptırmak daha iyi hızlı iyileşir diyolar
tubabhdr Ben 1 aylık olmadan yaptırdım sağolsun annem bakımıyla ilgilendi çok şükür atlattık ne kadar büyürse ve zaman geçerse o kadar canları acır çünkü hissetme duyusu güçleniyor ben iyiki yaptırdım diyorum geç olmadan yaptırın 🌸
kitapsever_ Esmabetul bende öyle düşünüyorum sürekli ağlar ztn meme emmiyo belki o zmana kadar emmeye alışır
kitapsever_ oglumubeklerken bende şimdi eşime söyledim burdaki yazıları okuyunca geç kalmamak iyi o zmn buyunce daha çok acı hisseder
talhamamy kitapsever_ üç aylıkken yaptırdık sadece uyuşturucu iğne yapılırken ağladı o kadar sonrasında hiç ağlamadı sıfır çok kolay iyileşti doktorum her gün yıkayın dedi ama ben her gün yıkadım maalesef biraz kızarıklık var onun haricinde kolay geçti