Mucizemmmm Zeynur6 izmir bornovada gorev yapti esim ama heo suriyeye go derdiler omdan once marfin ondan daha once diyarbakir hepsunde uzunca kaldi mugla siniri
Pakizeliya Seyma06 Bingöl kığı dayız 2 yıllık evliyiz 3 ay beraber olduk doğu da hiç evde olmuyorlar =(
Seyma06 Pakizeliya bizde şuan Diyarbakırdayız bende 2 yıllık evliyim tekrar doğu çıkacak InşAllah hayırlı iyi bir yer çıkar
Mucize_DuamMAY Rmzye aynı durumdayım kuzum benim eşimde Suriye de görevde benim de 2 aylık oğlum var ve bende senin gibi bi annemlerde bi kaynanamlarda bi kendi evimde dönüp duruyorum adapte olamadım oğluma hala bi tuhafım ve bende bıktım Gerçekten
Pakizeliya Mucize_DuamMAY benim kızım 2 yaşını geçti baba bilmez kalabalık yerde büyüdü malesef öyle kötü huylar edindi ki evimizde olsak böyle olmayacaktı =(
Rmzye Mucize_DuamMAY 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😔 bu meslekte sabit biryere gelene kadar çocuk olmuyormuş geç anladım😔
Ayse_veyselefe47 Deletedmom61 Çok zor canim valla bende bıraksin diye uğraşıyorum ama bırakmıyor tabi sizede zor gelecek diye birsey yok ben alışkın değilim ailemden uzak durmaya ondan heralde zor geliyor bana
Ayse_veyselefe47 58goktugum hayır canim memnun degiliz valla dogudaki gibi ayni uludaga 15 günlüğüne göreve gidiyorlar heo 😕 tehlike yok ama zaten esim hep gidiyordu dogudayken göreve burda da oyle
Ayse_veyselefe47 Derin17 😂😂 neden sevmesin canim sonuçta biz birbirimizi tutmazsak her yerde dışlanır gibi oluruz bence
Dln Ayse_veyselefe47 cunku askeriyedeki rutbe isleri esler arasinda da isliyor saniyorlar canim.ne yazik ki cok oyle insanlar.