Prensesannesi05 amin tabi ama onlar gorevdeler ama biz degiliz bizim de hayatlarimiz allak.bullak ve bir cocuk var ihtiyaclarini karsilamakla yukumlu oldugmuz onlar kendi.gibi insanlarla beraberler ama biz rutin hayatina devam.eden insanlarla beraberiz onlar imrenmiyor ama biz gorup imreniyoruz cunku yillar gecip gidiyor