sevgicanaslann34 biz de azıcık emme zorla daha doğrusu ve büyük çoğunluk mama olarak devam ediyoruz, biberona alıştı memeden yavaş geldiği için de hiç istemiyor sinirleniyor damla damla da olsa alsın diyorum en azından buna şükür, beslenme zamanı geldiğinde önce meme teklif ediyorum mamayı almadan ağzına memeye yaklaşmıyor zaten zar zor alıyor sonra o da silikon uçla onu da biberon ucu sandığı için alıyor öyle biraz emiyor allahtan her neyse bebeğim 2 aylık 90 cc ve 120 cc olarak gidiyoruz tamamen 120 ye geçeriz yakında, kilo ve gelişimi de gayet iyi çok şükür