Kızlar aklıma takılıyor acaba yeterli besleniyor mu diye size iki günlük örnek beslenmesini yazacağım yorum yaparsanız sevinirim
Örnek gün beslenmesi; sabah 7-7:30 220cc mama, 9-10:30 arası kahvaltı 1 yumurta sarısı, yarım kaseden fazla yoğurt , bir iki dilim salatalık, bir çay kaşığı tahin pekmez 12-1:30 arası 220 -240 cc mama (öğle uykusu), 4-6 arası akşam yemeği et haşlama ( et, patates )
7-9 arası 210 cc mama gece uykusu. Gece uyurken uyanırsa mamasını içiyor yine
Örnek gün beslenmesi 2; ilk öğün 210 cc mama, ikinci öğün bir yumurta sarısı 2-3 dilim bebek peyniri , ev yapımı şekersiz vişne reçeli (1-2) çay kaşığı , bir iki dilim salatalık. Üçüncü öğün, 210 cc mama (öğle uykusu), dördüncü öğün elma ve avokado püresi , beşinci öğün haşlanmış tavuk-patates -havuç . Son öğün 220 cc mama ve gece uykusu
- Anlaşılması için saatiyle öğün sayısıyla belirttim bebeğim Şuan 11 ay 14 günlük ve on buçuk kilo bu aralar aşırı derecede hareketli acaba yeterli besleniyor mu diye tedirgin oluyorum kızlar sizce nasıl ?