Bennededimki evet gayet normal benimde bebeğim istemesemde büyükler tarafından tv izletildi bu süreci huysuz ağlayan bir çocuk olduğunda anladım ve tamamen kestik şuanda kitap okuyoruz 10 aylık ama kitapların sayfalarını çevirmeyi biliyoruz anne demesede baba mama meme dede didi gibi kelimeleri var bıraktıktan sonra da ikinci günde eski haline döndü