Merhaba sevgili anneler, 12.12.2024 tarihinde doğum yaptım. Henüz 13 günlük bebeğim ama adapte olmakta aşırı zorlanıyorum. İlk bebeğim. Resmen bebekten önceki hayatımın ne kadar mükemmel olduğunu anladım. Sürekli emmek istiyor, kucakta durmak istiyor. 2 saatte bir emzirin deniliyor ancak nerdeyse yarım saatte bir emiyor. Kucağımda uyuyor yatağına yatırınca uyanıyor ağlıyor. Duş almak, tuvalete gitmek, uyku uyumak hepsi birer lüks haline geldi. Kahvaltımı yapmak hazırlamak için bile uyumasını bekliyorum. Gündüz uykusu gece uykusu doğru düzgün yok. Gündüz en fazla toplam da 7-8 saat anca uyuyordur. Yediklerime çok dikkat ediyorum. Kimyon çayı, rezene aklınıza gelecek her türlü yöntemi deniyorum ve kullanıyorum. Deneyimli anneler bunu görürse bu süreç geçici mi? Tükenmek üzereyim. Herkes 40ı dolunca düzene girer diyor gerçekten öyle mi oluyor? Deneyimli anneler beni aydınlatırsa çok sevinirim🫶🌸🙏