mrv2412 Kızlar bebeğimin göbek bağında enfeksiyon çıktı yoğun bakıma aldılar çok kötü oldum ayrı kalmak çok kötü🥺 bu durumu yaşayqn var mı geçer demi🥺
suheyla92 mrv2412 gecer korkmayin sutunuz azalmasin diye surekli sagim yapin 3 aydan kucuk bebeklerde en ufak seyde hastaneye yatirmak zorundalar çünkü evde mumkun degil korkmayin cok gecmis olsun 🙏
anneee5 Benim oğlumda da vardı ama galiba hafifti doktor antibyotik bı krem vermişti hemen geçti o geçince zaten göbek bagida düşmüştü çok geçmiş olsun Allah şifa versin minige ❤️
mrv2412 anneee5 bize de krem vermişti ama tahlil sonucu çıkınca kremle geçmez damardan antibiyotik vermemiz lazım dedi inşallah geçer 🥺