yeso16 Kızlar ücreti nedir ne kadara yaptırdınız fikir almak istiyorum ölçtüler 34 metre kare balkonum var büyük 136 bin diyor fazla geldi sonuçta büyükte teras degıl yani 🥲 şu sıra yaptıran yzarsa sevinirim 2 yıl önce daha uygun du biliyorum 😆
tineanigra yeso16 şehirden şehire değişiyordur belki fiyatlar ama 20 gün falan oluyor kv me yaptırdık 30m2 75 bin. Bir de fiyatlar seçtiğiniz cam tipine göre de çok değişiyor
yeso16 Arife-57 benım balkon genıs büyük yükseklikte baya var normal sanırım o fiyat ısıcamlı istiyorum siyah olsun kımse görmesin dışarıdan soğuk gecırmesın derken gene normal geldi yazdıgınıza göre
tineanigra yeso16 ben 3 sene önce 30 bine yaptırdım (camlarım normal cam ya da ısıcam değil adını bilmiyorum pahalıydı) o zamanlar millet 15 e falan yaptırıyordu. Şuan normal camlar 75 -100 arası ama bi kaç yerden fiyat alın 136 da fazla geldi bana
Arife-57 yeso16 evet benimkide öyle siyah kenar demirleride öyle en güzeli bu camlarda çocuk kilidinin olması bilmiyodum olduğunu yeni öğrendim
ahkalbimm yeso16 ayy çok fazlaa 😬 bizim ki kaç mt 2 bilmiyorum ama büyük bir tarafı yerden tavana kadar cam iki balkon yaptırdık diğeri küçük 39 bin tuttu 2 sene önce . Geçen gün komşumda yaptırmak için fiyat almıştı tam hatırlamamakla birlikte 70 veya 80 bin demişlerdi
Arife-57 yeso16 evet camcılar bunu pek söylemez bende yeni öğrendim katlanır camda ipi çekip açtığımız yerde yuvarlak tırtıklı bir yer var çevirince kilitlenir asılırsan ipi tekrar kilitlenmiş olduğunu farkedersiniz
ahkalbimm yeso16 Allah yardımcınız olsun. Ki yılbaşından sonra daha çok artacakmış. Bence bir an önce fiyat alıp yaptırın
Lolik yeso16 bir kaç ay önce kv yazlığın verandasına yaptırdı , katlanırlardan 116 bin diye hatırlıyorum 40m civarı