busraosmanayaz 3 aylık bebeğim var eşimle son birkaç ilişkimde ger çekilme yöntemiyle korunmuştuk. Regl olmam gerekiyordu 4 gün gecikti hamile olma ihtimalim var mı çok korkuyorum şuan
pogacayanaginannesi busraosmanayaz test yapın bence burdakiler nerden bilsinler sizinde içiniz rahat eder
ebru3457 busraosmanayaz ilk sene hiç adet görmeyenlerde var ben ilk bebeğim 5 aylıkken adet oldum sizin olmamanız normal 3 aylıkmış bebeğiniz ama emzirimce hamile olmamak gibi birşey yok emzirip hamile kalan bir sürü insan var istemiyorsanız farklı şekilde korunun bence birde şüpheleriniz varsa test yapın bunu kimse bilemez gönlünüze göre versin Allah
gizemaylam busraosmanayaz benim bebeğim de 4 aylik bende daha.hic olmadim , ama kasiklarim ağrıyor 1 haftadır sizin durumunuz oldu bizde de benim içimde de kuşku var
busraosmanayaz pogacayanaginannesi yani emziriyorum ya belki o da etki eder mi düzensizliğine yorum yapan olur diye soruyorum
daphnes_diaries Geri çekilme korunma yöntemi olarak sayılmadığından gebe kalma olasılığınız da artıyor fakat kesin hamilesin diyemeyiz stres kadınsal hastalıklar vs. Gibi bir çok regl geciktirici unsur var emin olmak için test yapabilirsiniz
busraosmanayaz ebru3457 yok zaten benim 40 ım çıktı ben hemen sonra regl oldum düzenliydi de bu3. Oluşu olacaktı olmadı
busraosmanayaz gizemaylam yok ben 45 günlükken olmaya başladım regl 2 si de düzenli geldin 3. Oluşum olacaktı olmadım o yüzden biraz önce test yaptım negatif çıktı ama bilemiyorum siz doğumdan sonra olmadınız mı
ebru3457 busraosmanayaz test yap o zaman canım ama ilk sene düzensizlik normal ben 2 seferdir 39. Günde oluyorum ama sizi bilemem tabi emin olmak için bi yapın
busraosmanayaz gizemaylam anca gelir kimisinin hemen geliyor kimisinin 3 ay 5 ay bazılarının 1 yıl gelmediği bile oluyormuş da benim hemen geldi işte bu 3. Reglim olacaktı
busraosmanayaz ebru3457 yaptım aşkım bugün 5 gün gecikti yaptım negatif çıktı belki de senin dediğin gibi düzensiz olmuştur bilmiyorum geçen ay gününde gelmişti ama
ebru3457 busraosmanayaz evet benimde 2 ay gününde geldi 2 ay neredeyse 10 gün gecikti bende senin gibi acaba hamilemiyim dedim hatta kan bile verdim negatifti kan verdikten 2 gün sonra adet oldum bu arada gebelik düşünmüyorsan farklı şekilde korunmayı deneyin çünkü o şekilde hamile kalma olasılığın çok yüksek yani tabi sen bilirsinde gebelik düşünmüyorsan diye dedim
gizemaylam busraosmanayaz en çok korktuğum teste negatif olup kanda pozitif olması böyle bir durumla karsılaşmak istemem ben 😆
busraosmanayaz gizemaylam regl oldum aşko dün sjjskdkskdk yoksa benim de ödüm kopardı öyle bir durumda
busraosmanayaz Eslemsi_04 oldum regl 7 gün gecikti test bile yaptım negatif çıktı testten bir gün sonra da geldi 😂😂😂