ogretmenanne2024 ah canım anne🥹 anne sütüyle beslediğim çocuğumu hemşirenin yanlış kilo ölçümüyle kontrole gittiğimizde 1. ayın sonunda mamaya başladık. kilo almamış hiç lafını duyduğumda gözlerimden kaç damla aktı hatırlamıyorum bile.. tam aksine kilosu ayına göre fazlaymış ama mamaya alıştığı için hiç bırakmadı. bende vazgeçmedim memede ısrarcı oldum hep. bol bol sıvı ile beslendim, hoşaflar içtim ne kadar sütüm olsada oğluma yetemedim. kendini hiç üzme sen yine emzirmeye gönlünce devam et. mamayı ek gıda gibi düşünün🥹az zamanınız kalmış ek gıda içinde bazı doktorlar bu zamanda da öneriyor kilo alımı yavaş olduğu için kendinizi strese sokmayın bebişte etkilenir. sevgiyle güzelliklerle geçsin zamanınız🙏🏻