bendenbirtanedahayok Bebeğim 2 aydır egzama alerjisini bulamadık. Diyetteyim 5 gündürde damlayı kullanıyoruz. Yaralı egzaması geçti ama Kaşıntısında hiç bir azalma olmadı. Kullananlar ne zaman etki etmeye başladı ya da yanlış mı yapıyorum:(