birprensesanesi o dönem kredi kartı borcum vardı. Borç yapılandırması vs vs saçma sapan bir mesaj geldi. Avukat başak vs yazıyordu. Dosya masrafı mesajı bu tarz. Birazda çok yoğun çalıştığım bir dönemdi kafam doluydu bayağı. Koşulsuz şartsız gönderdim parayı. Sonradan dank etti borcum yapılandırmada değildi ama iş işten geçti yani. Sadakam olsun dedim artık