gozleri_deniz1 Gelecek tüp bebek merkezinde dondurulmuş embriyolarım var anadolu hastanesinden taşınmıştı. Merkez hakkında çok bilgim yok gidip memnun kalanlar varmı kısaca bilgi almak istiyorum