beyazzkuguu
125 gr tereyağı
1 su bardağından 1 parmak eksik un
1 su bardağı şeker
1 litre süt ek olarak 1 su bardağı daha
İsteğe göre vanilya
Tereyağını ve margarini kokusu çıkana kadar en kısık ateşte kavuruyoruz. Sütü önceden kaynatıyoruz ılıkta olabilir. Un kavrulunca yarısını ekliyoruz biraz karıştırdıktan sonra kalan süt ve şekerimizi ekliyoruz. Birkaç dakika daha kaynatıp tepsiye döküyoruz üstü hafif kabuk tutunca önceden ısıttığımız fırına koyup üstü kızarıncaya kadar pişiriyoruz. Dövülmüş fındık döküp afiyetle yiyoruz, tatlıyı sıcağı çıktıktan sonra yedin mi daha güzel oluyor 🤤🤤