selinkumsal10 2 aylık bebişim 3.370 gr doğdu. Bugün sağlık ocağında tartıldı 4.500 çıktı. Geçen haftada 4.480 çıkmıştı :( 1 haftada sadece 20 gram mı almış çok üzüldüm
ffulya selinkumsal10 kilosu için doktor daha iyi bilir bir şey diyemem ama bir haftada 20 gr alması az. Çişli bezini saydınız mı yeterli sayıda çıkıyor mu yaklaşık 6 tane falan hzuursuz ağlamaları var mı aç olsa huzursuz olur
berrakyagmur selinkumsal10 benim kızım da 2 ay 10 günlük . 3400 doğdu şu an 5000 gr . Hemen hemen aynı çişli bez 5-6 bizim de .
berrakyagmur selinkumsal10 benim kızım kakasını 4-5 günde bir yapıyor . Siz mama takviyesi yapıyor musunuz yoksa sadece anne sütü mü