Smilebaby_ TV nin konuşma, dikkat süresi ve iletişim becerilerini kisitladigini düşünüyorum. Yani çoğu okuduğum kitap ve eğitimler de aynı şeyi diyor. Ekran ile tanışmanın en erken 3 yaş ile başlaması konusunda da uzmanlar neredeyse hem fikir. Yerinizde olsam hiç o ise bulasmazdim. Bol bol konuşur, bol bol kitap okur, bol bol ilgisini çekerdim. Boş şeyleri bile konusurdum