ozlemaryad yaa çok teşekkür ederim. Kış olduğu Her gün banyo 2-3 günde bir yaptırıyorum ondan mı acaba. Çünkü diğer şeylere çok dikkat ediyorum. Şampuan, tırnakların kısa olması gibi. Bir de mesaj yapını vücuda sürünce bir şey olur mu ? Ama benim bebeğim ilk doğduğu günden beri böyle öpmeyle de alakalı olabilir mi acaba