argunkubraa Merhabalar bebeğim 17 günlük daha göbek bağı düşmedi akıntı kanama yok baya kurumuş ama endişeleniyorum aynı durumu yaşayan anneler var mı acaba
akln argunkubraa benimde bebemin göbek bağı 17. Günde akşam üstü düştü bence sorun yok bazı bebeklerin erken bazıların geç düşüyor komşumunki de 2 haftada düşmüş
Aadr Meraketmeyin akıntı koku vs yoksa düşüyor. Benim bebeğiminde 19 günde (21 gün de olabilir hatırlayamadım) falan düştü. Çok dert yapmıştım kendime ama düştü üzülmeyin. Bol bol emzirin emzirmek iyi gelir demişlerdi.