Kızlar hayırlı geceler an itibari ile bebişimi asla uyutamiyorum her gece uyuyan çocuk bugün asla uyumuyor 4.aya girdik atak dönemi mi yoksa yoruldum tükendim kızlar iyice sinirlerim bozuldu normalde bu saatte uyuyan ben hala bebişi uyutmakla meşgulum ayaklarım koptu resmen sallamazsam sürekli sıçrıyor eli kolu rahat durmuyor nereye kadar sabrederim bilemiyorum yatağa koysam mı şansımı denesem mi off