D_deniz alparbsr anne iç güdüsü olarak gıdaları ısırsın yesin yoksa dişler dökülür. Emmek güzel ama herşey yerinde ayarında olacak. O yüzden üzülmeyin artık bebiş bol bol yer herşeyi vitaminlerini alır