herkese merhaba. ilk bebeğim kızım şuan 14 aylık.hareketleri,algısı,çok şükür iyi. doğum kilosu da iyiydi ilk 1.ayında bir kiloyu geçiyordu aldı. 2.ayında kilosu gelişimi gayet iyiydi. 2.ayından sonra beni emmesi azaldı dr. lar mama takviyesi dediler en iyisinden en kötü markasına kadar denedik yemedi kustu. biberonda aynı şekil her markayı denedim tutmadı. kaşıkla veriyordum olmadı. sonra kilo alımı gram gram ilerledi kaç aydır aynı kiloda 8.buçuk kilo. ve ben halen ek gıda doğru düzgün yediremiyorum.neler yapıyoruz yok. ara sıra beni emiyor ve uyurken. su dahi içitemiyorum. benim resmen piskolojim bozuldu. bana lütfen dua edrmisiniz hayırlsıı ile iltahı açılsın yavrumun. kormuyorum bişey olcak die. sütümde öyle çok yok. yoğurt yedircez ya birkaç kaşıktan sonra öğürüyo. o birkaç kaşık için en az bir saat gidiyo bunun gibi hep diğer yaşadıklarımda. ben ne yapabilirim. yardım edermisiniz. benmi yalniş yapuyorum diyorum. blw yöntemi felan dednedim hep. doktorlar kan ve vitaminine bakıyorlar normal diyip yolluyorlar bir ara kanı düşük çıktı halen kan ilacı veriyorum. iyice kafayı yicem gibi. 😥😥😥 uzun oldu hakkınızı helal edin.