OeLO Kizim 4 ay 11 günlük cok sakin fazla nerdeyse hic aglamayan bir bebek 2 gündür bir huysuz icli icli agliyo disi geliyor bembeyaz olmus ama patlamamis. Ne önerirsiniz nasil acilari hafifletebiliriz? Siz neyaptiniz nasil atlattiniz bu süreci?
DuyguUysalBayraktar OeLO bende kesinlikle şiddetle tavsiye ederim kehribarı.boynunda olunca çeneye yakın ve çeneye giden damarlra yakın olduğu için rahatlatıyormuş. Bnde hem bilekliği hem kolyesi var. Sakinleştirici etkiside var gerçekten bence
Zuzu Mucizem006 totsandmore diye bir sayfadan satın aldım canım insta adresi de var.Sertifikalı orjinal oradan bakabilirsin.Kızım şuan 8 aylık,3 aylıktan beri hep kullanıyoruz 🥰