MerveKya Merhaba 2 aylık erkek bebeğinde bezine kan gelen oldu mu parmak ucu kadar, normal diye duydum doktoruna gidince sonuç ne çıktı ne söylendi acaba?
MerveKya Emine55 bezinde var dünde geldi doktoru aradım idrar tahlili yapıcak yarın fotoğrafını attım doktora bezin
Emine55 MerveKya Canım bizimkininde gelmişti ilk gün kan zannettim dikkatli bakınca kan olmadığını anladım su eksikliğinden yazıyor nette Bnde ıhlamur vermiştim 2-3 çay kaşığı günlük sonra gitti kendiliğinden
Emine55 MerveKya sağlık ocağına gittim ama 2-3 gün geldi baktım pudra pembe gibi netten bak istersen görsellerde bile çıkar bizim ilk günlerdeydi :)
MerveKya Emine55 bizimde öyle pembe gibi şimdi, ilk günlerde de geldi doktor kristalleşme gibi bi olay varmış erkek bebeklerde oluyormuş normal dedi şimdi 2 aylık olduk yine karşılaştık bu sefer idrar tahlili istedi araştırdım internetten bende 😊