buse12348 çok özür dileyerek yaziyorum sorunuzun cevabı bu değil sorunuza da cevap vereceğim ama su an yeni dogum yaptığınız için yorgun ve bitkinsiniz, psikolojiniz de bedeniniz de bu tempoyu kaldiramiyor ve sagarak beslemek gerçekten çok zor sizi anliyorum bende sagarak besliyorum ama bebeğiniz çok küçük memeyi tutabilir bir emzirme danışmanı bulsanız hemencecik halleder, ayakta gezerek emzirme, yatak emzirme, silikon uc, beyaz gurultuyle emzirme gibi basit yöntemler var ve küçük olduğu için hemen alışır çünkü ilerde buna çok pişman olacaksınız bunun yükünü tasimamaniz için yazmak istedim, yine de hayır ben mama vermek istiyorum derseniz bebeğiniz küçük sagmayi her gün bir öğün azaltarak işte günde 8 sagiyorsaniz önce geceden başlayarak 7-6-5 diye azaltırsaniz sütünüz yavaş yavaş azalır ve kesilir ağrısız bir şekilde