Kızlar oğlum konusmuyordu hiç daha önce de post attım ama şu 1 aydır hiç susmuyor kendi kendine mirildaniyor bisey sorsam cevap veriyor ama asla anlamiyorum bu iyi biseymi yavaş yavaş mı açılacak doktora da götürdüm bi sıkıntı olmadığını akrani olmadığını evde tek olduğumuz için böyle olduğunu söyledi bol bol dışarı cikartin vs ama havalar çok kötü bu ara iyice eve kapandık bugün ilk defa aferin dediğimde abelin diye cevap verdi bana sizin oğullarınız ne zaman konuştu çok takıyorum bu durumu maalesef 🥲