nurey kesinlikle asla ve asla tavsiye etmem tek koltukta o çocuk uyuyacak yayılacak yanii sizde oda rezil olursunuz,eğer tek koltuk o kadar yol giderseniz bana hak vereceginizden şüpheniz olmasın,ben kızım 3 yaşındayken 13 saatlik yolculuk yaptik inan 2 koltuk bile az geldi diyebilirim tek koltuk imkansız yanii çok pişman olursun bacım