Elifsvl Kızlar bebeğimin yüzünde resimdeli gibi kızarıklık çıktı doktorumuz toksik eritem bu önemli değil nemlendir sen kendiliğinden geçer dedi 1ay oldu hala geçmedi 
Papatya42 Elifsvl maalesef aynı benim bebeğimin yüzü gibi bizede atopik dermatit dedi ama ne yazık ki süt ve yumurta beyazı alerjisi çıktı
Papatya42 Elifsvl bizede çok krem yazdı nemdirici hepsini denedik geçmedi en son alerji testi yaptırdık süt ve yumurta beyazına alerjisi çıktı