mucizem10 Kızımın ismi Ayliz . 2 ay sonra oğlum olacak ama hala bi isim bulamadık akılımzdaki isimler Atlas Aras Aybars
utkummm mucizem10 3. Den aras diyorum benim onerilerimde şunlar Utku,ayaz,miraç,mert,kaan,mete,poyraz
Fasi sekerszkahve ay bende oğlum için çok istemiştim içimde çok ulte kalmıştı çok güzl anlamlı bir isim inşallah koymak nasip olur size
elifkck birazquality bizimde öyle 😍miraç ahlas koyduk isminu . Ahlas diyemeyip asaf diyenler oluyor 😂
Poly-ana mucizem10 Atlas çok güzel bir isim kişisel olarakta bende karakterli bir çocuğu canlandırıyor ben oğluma koyacaktım fakat ikinci isim devreye girince değiştirmek zorunda kaldım.
birazquality elifkck atlas diyen de var🤣duyunca çok şaşırıyorlar tabi pek bilinmedik bi isim olduğu için. Ama son zamanlarda çok duymaya başladım ben inş çok yaygınlaşmaz diye ümit ediyorum🤣🤣🤣 kaç aylık sizin bebiş
elifkck birazquality evet bende 😂 ben dogurdugumda 10 mu yalan olmasın 20 kişide mi ne vardı şansıma ozellikle farklı az olsun diye seçmiştim düşünki bizim mahallede bile varmış 😂biz artık 3 yaşındayız
nilikonunannesii mucizem10 oğlum olsaydı adını Alp koyardım hep hoşuma gitmiştir belki size de fikir olur.
Olimbonii mucizem10 Benimde oglumun ismi Deniz bir kızım olursa Ayliz koymak istiyorum Deniz - Ayliz cok yakışıyor bence 😇