Annemde v8 var en düşüğü 😂 onda kullanıp çok beğenip almak istemiştim v8 de stok bittiği için v11 nasip oldu onu aldık onu daha da bi beğendim haliyle. Bütçenize göre seçim yapabilirsiniz model arttıkça memnuniyet daha da bir artıyor ama kesinlikle dyson ya